Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. Obecná ustanovení


1. Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi věci nabízené na serverech www.darovanek.cz (dále také „virtuální obchod“) se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Tímto prostředkem v případě našeho virtuálního obchodu je především elektronická pošta. Označení DAROVÁNEK“ je registrovanou ochrannou známkou.

2. Vámi požadované zboží si můžete vybrat z nabídky našeho virtuálního obchodu, kterou naleznete v sekci „HRAČKY“. Kliknutím na ikonu „info“ dostanete podrobné informace o postupu, který je nutno zachovat v případě, že chcete v našem virtuálním obchodě nakupovat.

3. Každé jednotlivé zboží nabízené v našem virtuálním obchodě je náležitě identifikováno svým výrobním číslem a je popsáno názvem, který se však nemusí nutně shodovat s oficiálním názvem výrobce. U každého zboží je dále uvedena cena a jeho hlavní charakteristika. Cena zboží je uvedena v českých korunách a zahrnuje 21% DPH a veškeré poplatky s výjimkou nákladů na dodání do místa předání (čl. II odst. 1 obchodních podmínek). Uváděné ceny v nabídce virtuálního obchodu jsou závazné v okamžiku uzavření smlouvy o koupi věci.

4. Smlouva o koupi věci nabízené v našem virtuálním obchodu je uzavřena okamžikem obdržení potvrzení o vyřízení objednávky, které bude zasláno prodávajícím na email uvedený v objednávce kupujícím. Objednávka je provozovatelem archivována po dobu 24 měsíců a je po tuto dobu pro kupujícího přístupná na vyžádání. Smlouvu lze uzavřít v českém a slovenském jazyce. V sekci „info“ se kupující rovněž dozví, jak opravit zjištěné chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Kupující podáním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.

5. Po obdržení řádně vyplněné objednávky vám náš virtuální obchod (dále také „prodávající“) formou elektronické pošty na vámi v objednávce uvedenou emailovou adresu potvrdí, že eviduje vaší objednávku. Potvrzení vaší objednávky musí obsahovat datum uzavření smlouvy, identifikaci vámi objednaného zboží, celkovou kupní cenu, náklady na dodání zboží do místa předání, identifikační údaje provozovatele virtuálního obchodu, formace o podmínkách a postupech pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy, informace službách po prodeji a zárukách.

6. Zboží je zásadně dodáváno dobírkou prostřednictvím držitele poštovní licence, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce (upozorňujeme, že platí pouze pro území ČR a SR). V tomto případě má prodávající povinnost předat objednané zboží držiteli poštovní licence do čtyř pracovních dnů od okamžiku uzavření smlouvy. Kupující je povinen zboží při dodání převzít. V případě, že zboží není v okamžiku uzavření smlouvy skladem, bude kupujícímu dodáno ihned poté, co se na skladě objeví. O tom musí být kupující bezodkladně informován. Dojde-li k uzavření smlouvy v měsících listopad nebo prosinec, činí lhůta k předání držiteli poštovní licence sedm pracovních dní.

8. Provozovatel virtuálního obchodu prohlašuje, že osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce zboží budou použity pouze ke zpracování jeho objednávky a tím ke splnění závazku prodávajícího z uzavřené smlouvy. S tímto kupující souhlasí.


II. Dodání zboží a platební podmínky

1. Zboží je dodáváno dobírkou nebo bankovním převodem předem prostřednictvím držitele poštovní licence, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce. Balné neúčtujeme. Poštovné se řídí platnými cenovými tarify příslušného držitele poštovní licence a v případě České pošty, s.p. činí orientačně 89,- Kč . V případě objednávky zboží, jehož celková kupní cena bude vyšší než 1999,- Kč, poštovné neúčtujeme.

2 V případě, že zboží bude předáno v kamenném obchodě dle čl. I odst. 7 těchto obchodních podmínek, je možno za objednané zboží platit v hotovosti nebo platební kartou.

 

III. Odstoupení od smlouvy

1. Kupující má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží (to neplatí, bylo-li zboží upraveno podle přání kupujícího). Je-li zboží zároveň vraceno, kupující tak činí v originálním a bezvadném obalu.

2. Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy z titulu odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

3. Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nedodrží lhůty uvedené v čl. I odst. 6 těchto obchodních podmínek.

4. Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit za předpokladu, že si kupující dodané zboží nepřevezme anebo odmítne převzít. To platí i v případě předání zboží dle čl. I bodu 7 těchto obchodních podmínek. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zboží,, které zákazník objedná a které nemá prodávající skladem, a které nemůže prodávající již objednat u dodavatele z důvodu dlouhodobé nedostupnosti a nebo ukončení výroby, či doprodání všech skladových zásob.

5. Odstoupit od smlouvy lze i po vzájemné dohodě.

6. Kupující musí pro platné odstoupení od smlouvy učinit jednostranný projev vůle určený provozovateli virtuálního obchodu. Takový projev vůle musí mít písemnou listinnou formou.


IV. Odpovědnost za vady

1. Prodávající odpovídá za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

2. Záruční doba je 24 měsíců

V. Ověřeno zákazníky

 Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu

VI Ochrana osobních údajů

Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky (dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:
1. Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví.

2. Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné.

3. Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.

4. Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.

5. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.

6. Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.

VII Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

  • Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR
  • Štěpánská 15
  • 120 00 Praha 2
  • Email: adr@coi.cz
  • Web: adr.coi.cz 
  • On-line platforma: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

VIII Provozovatel

1. Provozovatelem virtuálního obchodu je ADW logistic s.r.o. Pařízková 681 25245 Březová Oleško
Ič: 27364054, dič CZ27364054

2. Společnost je zapsána u obchodního rejstříku vedeném měsatkým soudem v Praze oddíl C, vložka 108577

 

 

 

 

 

 

 

Odeslat článek známému   Vytisknout